Μάριος
Διονέλλης, Χαρά Τζαναβάρα
Μέρος
3ο - Ανειδίκευτο προσωπικό
Στη
συνέντευξη Τύπου αναδείχθηκε το σοβαρό
θέμα ασφαλείας που προκύπτει για τα
αεροδρόμια καθώς η Fraport το τελευταίο
διάστημα προσλαμβάνει ανειδίκευτο
προσωπικό από εταιρείες handling, το οποίο
καλείται να μετεκπαιδεύσει το προσωπικό
της ΥΠΑ.
«Πρόκειται
για παιδομάζωμα ασχέτων. Νομίζουν πως
με ένα μήνα εκπαίδευσης τα παιδιά αυτά
θα μπορούν να αναλάβουν τη διακίνηση
της πίστας και τη λειτουργία των
μηχανολογικών μονάδων των αεροδρομίων.
Το ακόμα χειρότερο είναι πως σε αυτά
καλούμαστε να τους εκπαιδεύσουμε εμείς
για να μας διώξουν στη συνέχεια», λέει
στην «Εφ.Συν.» ο κ. Αλεβιζόπουλος.
«Ανακαλύψαμε
μάλιστα ιδιωτικό συμφωνητικό που έχει
υπογράψει ο διοικητής της ΥΠΑ με τη
Fraport για τη δωρεάν εκπαίδευση του νέου
προσωπικού. Για το συμφωνητικό αυτό θα
κινηθούμε εναντίον του διοικητή,
υποβάλλοντας μήνυση για παράβαση
καθήκοντος, ενώ ήδη η 24η ανακρίτρια της
Εισαγγελίας Αθηνών διερευνά τα ζητήματα
ασφαλείας που προκύπτουν για τα αεροδρόμια
από όλο αυτό το σκηνικό που σας περιγράφω»,
προσθέτει ο ίδιος.
Και
ενώ αυτά συμβαίνουν με τον διαγωνισμό
για τα 14 αεροδρόμια, πληροφορίες από το
ΤΑΙΠΕΔ αναφέρουν πως ξεκινούν οι
διαδικασίες για την παραχώρηση και των
υπόλοιπων 23 περιφερειακών αεροδρομίων
της χώρας καθώς προχωρά στην πρόσληψη
συμβούλων για την «αξιολόγηση των
διαθέσιμων και εμπορικά εφικτών δομών
συναλλαγής».
Οπως
τονίζεται, η διαδικασία αποτελεί
συμβατική υποχρέωση της χώρας απέναντι
στους δανειστές, στο πλαίσιο του
επικαιροποιημένου Μνημονίου.
Τα
23 αεροδρόμια θα μεταφερθούν στο νέο
Υπερταμείο, ενώ ήδη έχει γίνει μια πρώτη
βολιδοσκόπηση σε επενδυτές, με το
μεγαλύτερο ενδιαφέρον να συγκεντρώνουν
αυτά της Καλαμάτας, της Νάξου, της Πάρου
και της Σητείας.
Πηγή:
Comments
Post a Comment